Kubki reklamowe jako tani i skuteczny nośnik promocji marki powinny zostać dobrze przemyślane. Nie bez znaczenia pozostaje kształt naczynia, nadruk docelowy czy dominująca kolorystyka. Wobec tego zdecydowaliśmy się ułatwić wam to zadanie i podpowiedzieć, jak wybrać kubek z logo, by dobrze komponował się z projektem. Sprawdźcie nasze wskazówki!
Kubek z szerokim uchem
Kto powiedział, że gadżety reklamowe muszą być stonowane? Fakt – powinny być dopasowane do potrzeb waszych odbiorców i spójne z identyfikacją wizualną marki, to jednak możecie śmiało wykorzystać dostępne metody zdobienia kubków reklamowych i stworzyć coś oryginalnego. Naszą pierwszą propozycją jest zatem na pozór zwyczajny kubek z… szerokim uchem w nietypowym kształcie. Nawet jeśli zdecydujecie się na drobne logo umieszczone w widocznym miejscu, możecie mieć pewność, że fikuśne ucho zwróci uwagę waszych potencjalnych klientów. W tym wypadku warto też pokusić się o dodatkowe zdobienie, jakim jest nadruk na uchu w kolorze złotym.
Kubek Basic
Myśląc o inwestycji w kubki reklamowe, zapewne mieliście pomysł, by zrealizować zamówienie na ponadczasowy gadżet, który nigdy się nie znudzi. Jest to całkowicie zrozumiałe! Popularny kubek Basic w walcowatej formie to prawdziwa klasyka, a jak wiadomo – klasyczne rozwiązania są zawsze na topie. W przypadku naczyń ceramicznych o standardowym kształcie będziecie mieli szerokie pole do manewru. Niemal każda metoda zdobień kubków reklamowych zda egzamin rewelacyjnie, dzięki czemu nowy gadżet z logo z czasem zacznie przynosić niesamowite rezultaty. Co zatem proponujemy? Wybierzcie kubki wykonane metodą Magic Mug lub Sensitive Touch w duecie z Cristal Touch. Hydrocolor lub Multicolor również mogą okazać się strzałem w dziesiątkę.
Zamów wysokiej jakości kubki z nadrukiem – oferta na ceramika-reklamowa.com.pl
Kubek emaliowany
Kubki emaliowane dopiero od niedawna zaczęły być wykorzystywane przez firmy w celach promocyjnych, a to wszystko za sprawą ich unikatowego wyglądu. Kto w szczególności powinien zdecydować się na inwestycję w emaliowane kubki z nadrukiem? Przede wszystkim osoby, których działalność oparta jest o wszelkiego rodzaju aktywność. Kubek z logo wykonany ze starannie wyselekcjonowanych materiałów przetrwa w nawet najtrudniejszych warunkach. Możecie zatem wręczyć go miłośnikom podróżowania na dziko, a także osobom, które uwielbiają retro dodatki. Wystarczy umieścić na nim firmowy nadruk i obserwować pierwsze rezultaty. Ze względu na dużą powierzchnię nie musicie ograniczać się co do nadruku docelowego. Oryginalna grafika w duecie z logo? Czemu nie!
Kubek PRL barowy
Niegdyś miał go każdy bar mleczny, dziś ponownie powraca do łask! Nie wiemy, jak wy, ale nam bardzo podoba się pomysł, jakim jest inwestycja w barowe kubki PRL. Tego rodzaju naczynie powinny wybrać wszystkie osoby, które uwielbiają minimalistyczne podejście do życia. W górnej części umieszczamy delikatny nadruk nawiązujący do oferowanych przez was usług, górne ranty wypełniamy natomiast z wykorzystaniem techniki Hand Made. Niewiele trzeba, by stworzyć gadżet wyjątkowy na swój sposób. Kubek barowy PRL z subtelnymi akcentami kolorystycznymi zrobi furorę, a wasza marka nie pozostanie niezauważona podczas nadchodzącego wydarzenia branżowego.
Kubek z pokrywką
Czy mamy tutaj jakichś miłośników zamawiania kawy na wynos? Wiele kawiarni i restauracji przygotowało świetne zniżki dla osób, które biorą napój we własnym kubku. W związku z tym uważamy, że powinniście zwrócić uwagę na kubki reklamowe z pokrywką wyprodukowane z wysokiej jakości porcelany. Wasi klienci z pewnością będą zachwyceni smukłym kształtem i estetycznym designem. Jaki nadruk wybrać? Przede wszystkim spójny z waszą marką. Co powiecie na to, by wybrana grafika posiadała takie same akcenty kolorystyczne, jak pokrywka? My jesteśmy na tak!
Kubki reklamowe zachwycają swoim niebanalnym kształtem – to fakt! Stojąc zatem przed wyzwaniem, jakim jest inwestycja w nowe upominki firmowe, kierujcie się także własnym poczuciem estetyki i zastanówcie się, czego mogą oczekiwać potencjalni klienci marki.